סבסוד ארוחות על ידי המעסיק -איך זה עובד?

 

החלטתם להעניק תקציב לעובדים לארוחות הצהריים? ברוכים הבאים לסיבוס.
סבסוד ארוחות על ידי המעסיק הוא כבר מזמן סמל סטטוס של חברות שמפנקות ומשקיעות בעובדים שלהם וכעת גם לכם יש הזדמנות לפרגן לעובדים, שיהיו שבעים ומרוצים.

לפני שיוצאים לדרך, חשוב להבין כיצד עובדת ההתקשרות בין המעסיק לסיבוס ואיך תוכלו להעצים את החוויה של העובדים תוך ניהול יעיל של התהליך והפקת תובנות מעניינות על הצרכים וההעדפות של העובדים שלכם.

קביעת תקציב
– השלב הראשון הוא קביעת תקציב לכלל עובדי החברה, כדי להבין מה הגבול העליון להוצאות של החברה במימון האוכל.
חלק מנושא גיבוש מדיניות התקציב נוגע למידת הגמישות שתרצו לתת לעובד בשימוש בכרטיס סיבוס. האם התקציב יהיה יומי או חודשי (עצה מאיתנו- עדיף תקציב חודשי), האם הוא יהיה מוגבל רק לטווח השעות של ארוחות הצהריים או פתוח חופשי.

הרשאות גמישות – השליטה היא בידיים שלכם. תוכלו לחלק את התקציב ואת השימוש בסיבוס לפי אוכלוסיות של עובדים (עובדי מטה לעומת עובדי שטח),

אזורים גיאוגרפיים (מטה מול קמפוסים ושלוחות), שעות פעילות של כל מתחם או עובד – להקים בכוחות עצמכם בתוך המערכת משתמשים, למחוק, להזמין ולבטל כרטיסים לפי גיוס עובדים או עזיבת עובדים ולשנות הקצאות לפי שינויים תקציביים. 

האפליקציה של סיבוס – עם האפליקציה של סיבוס תוכלו ליהנות מעוד מספר יתרונות וביניהם:

  • לשלם דרך האפליקציה במסעדה ללא צורך בכרטיס אשראי או כרטיס הסיבוס שלכם.
  • אפשרות להזמין ארוחה דרך האפליקציה במעל 5,000 מסעדות ברחבי הארץ.
  • להזמין ארוחה בקליק אחד דרך רשימת ההזמנות הקודמות ששמורה לכם באפליקציה.
  • ניתן לאתר מסעדות שמכבדות סיבוס באיזור שלכם.

שירות לקוחות אישי – יתרון בולט עבורכם הוא בערוץ התקשורת הפתוח מול שירות הלקוחות. העובדים שלכם לא צריכים להתקשר למסעדה בשום שלב - מוקד השירות של סיבוס עומד לרשותם בצ'אט אנושי או

בטלפון במתן תשובה מהירה ומקצועית ולכם יש מנהלת תיק לקוח שמסייעת בהסבר על הפקת דוחות, הסבר על מדיניות, הקמת עובדים במערכת ועוד.

התממשקות למערכת שכר – אין צורך לנהל בנפרד את תקציב הסיבוס ואפשר לסנכרן את השימוש בסיבוס של כל עובד עם מערכת השכר.

כמו כן, אפשר להפיק דוחות באופן עצמאי. לנהל את רשימת העובדים ועוד.  

רוצים לשמוע עוד? דברו איתנו בטל' ...